تو اومدی و شدی همه زندگیم

بودنش

سه شنبه, ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۸، ۱۰:۰۹ ب.ظ

مرسی که اومدی تو زندگیم و شدی همه کسم

شکر بابت بودنت

شکر بابت اینکه گاهی بی اخلاقیای منو تحمل میکنی

شکر بخاطر اینکه منو اینقدر دوست داری

شکر بخاطر اینکه اینقدر راحت احساستو بیان میکنی


خدایا شکر شکر شکر که علی رو اوردی سرراهم و گذاشتیش تو زندگیم

شکرت خدا

میدونم تو کارات بی دل نیست 

بودنش حتما دلیلی داره که سراهم گذاشتیش

و من چقدر خوشحالم از بودنش

خدایا شکرت

نمیدونم پطوری شکر کنم..میدونی چقدر محتاج بودم.نیاز داشتم

تو دستمو گرفتی خدایا ممنونم...

علی منم دوستت دارم...منم تو رو میخوام...

علی شکر بخاطر بودنت

خدایا تا این هوامو داشتی از این به بعدم کمکمون کن..

دستمون بگیر ...نذار بدون هم بمونیم

چقدر خوبه که هر روز باهات حرف میزنم و میگم و میخندیم و دعوا میکنیم...

کنارم هستی علی .و من چقدر خوشحالم از بودنت.شکرت شکرت شکرت

علی همیشه باش....همیشهههههه

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۸/۰۲/۲۴
کوثری

نظرات  (۱)

خواهش میکنم
چشم همیشه هستم عزیزم

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی