تو اومدی و شدی همه زندگیم

دوست دارم

چهارشنبه, ۱۹ دی ۱۳۹۷، ۰۳:۴۰ ب.ظ

دوست دارم فردا بگم علی بیا

تو هم با من بیا...بیا با من باش

بیا باهم بریم شیطنت کنیم

بخندیم....

برای یک روزم که شده همه چیز رو فراموش کنیم

شاد باشیم فارغ از همه چیز و همه کس

من خیلی چیزا رو با تو تجربه کنم...

خوشحال باشم

و تو....آزاد باشی....

رها باشی....

چه به حال روزمون میاره این کمبودا

که من کمبودامو باهاش جبران میکنیم

و اون یه جا دیگه پناه اورده

گاهی ما خودمون سرنوشتمون رو عوض میکنیم....

دوست دارم برای یکبارم که شده پا بذارم روی همه چیز

و اون کاری رو بکنم که دلم میخواد

که اینقدر عقده ای نباشم...اینقدر عقده رو دلم سنگینی نکنه

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۷/۱۰/۱۹
کوثری

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی